IKKE SOM FORVENTET

Innlegg sponset av Naturigin

For noen dager siden fikk jeg tilsendt en pakke fra Naturgini med en hårfarge for å teste den ut! Ettersom dette var min aller første gang for å farge håret mitt hjemme var jeg veldig spent på resultatet.  Jeg hadde hørt veldig mye bra om hjemme fargene fra Naturigin, og ønsket å teste de ut. Naturigin er faktisk den eneste hjemme farge merket som ikke er testet på dyr, og da er selvfølgelig en fordel å bruke denne hjemme fargen!   

Mitt ble dessverre ikke som jeg ønsket, og det ble derfor alt fra blåskjær til oransje. Men heldigvis fant jeg ut av hva jeg hadde gjort galt, og skal fikse opp i det hos frisøren en gang. Jeg hadde for mørk ettervekst siden den lysner kun 2-4 hakk. Det var derfor den ble en slags oransje farge hos meg i etterveksten. Så det er veldig viktig å sjekke at du ikke har for mørk ettervekst hvis du skal farge den hjemme uten erfaring. 

Jeg har sitt flere som har fått disse hjemme fargene til å funke supert så hvis du ønsker å spare noen penger så er jo dette en fin måte å spare penger på, hvis det ikke ender opp som mitt ble! Prosessen var super enkel, og de har veldig stort farge utvalg alt fra varme til kalde farger. 

Før – Etter

Håret i legdene ble veldig fint syns jeg! Men etterveksten er ikke fargen sin feil men fin feil siden jeg har en veldig mørk blond ettervekst! uups.

Jeg brukte fargen 11.2 Extreme Ash Blond som er en av de lyseste og kaldeste fargene de har. Når du har på føret alt fargen i håret så venter du 30 minutter før du går i dusjen, og dusjer alt sammen ut og avslutter med din favoritt balsam. Jeg tok fargen i etterveksten min, og  i legdene.  Hvis du ønsker å farge håret ditt hjemme for å spare penger så kan Naturigin være et godt alternativ å sjekke ut! Du finner Naturigin på blandt annet Vita og Apotek 1 og prisen ligger på ca. 179kr. HER finner du produktet på nett.

Har du farget håret hjemme en gang, og hvordan ble det? Har du hørt om Naturigin før?

blogges

3 kommentarer
    1. Har ikke farget håret mitt enda, ønsker å ha mott naturlige hår men samtidig vil jg stripe det lysere. Elsker blondt hår, men er selv brunette<3
      Du har så fint hår! OMG<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg