FRESHET OPP HÅRET

Joggebuksa er på, sminken er av og jeg har vært å freshet opp håret hos frisøren! Det ble jo mislykka når jeg prøvde å gjøre det hjemme så derfor måtte jeg til frisøren å fikse opp i rotet mitt. Fornøyd ble jeg, og hvit ble det. Trenger ikke å gå med caps lenger hvertfall! Det er herlig å tenke på. I dag skal jeg bare ta det helt med ro, øve til prøve, se serie og sove! Guuuud så trøtt jeg er i dag! Forresten anbefaler alle å sjekke ut serien The fosters! ææ, den er så bra! 

Ha en fin dag videre alle sammen!

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg