VLOG (kristiansand, shopping ++)

 
 
Da er den siste vloggen fra Kristiansand ute både her og på youtube kanalen min som dere finner HER. Jeg håper dere liker denne vloggen, og det ser ut som dere liker vlogger veldig godt og jeg elsker å filme det! Hvis dette er noe dere ønsker at jeg skal forsette med så er det bare til å like videoen, eller legge igjen en kommentar!  Dere må gjerne abonnere på youtube kanalen min HER, det setter jeg utrolig stor pris på.
 
Har dere forslag til noe tags jeg kan gjøre på kanalen min?
 
blogges
2 kommentarer
    1. Hei
      Dette er ikke en hat kommentar for jeg liker videoene dine og alt det der men det blit litt Kjedlig på vloggene fordi du snakker ikke så mye men bare filmer hvor du går. Så vist du hadde foreksempel filmet mens du snakker når du går på kjøpesentrene og snakker litt mer så vi slepper og bare høre musikk og se golv og kler og sko hele tiden:)

    2. Randi: Jeg er enig i at spesielt denne videon bel det vel litt mye musikk og litt mindre snakk, men det var nå slik det ble og ikke noe jeg kan gjøre med nå! Flott du deler hva du tenker slik jeg får gjort noe med det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg