MORGEN KOS

God morgen alle sammen ♥ Nå sitter jeg og Milena å spiser frokost, og i dag ble det pannekaker. Milena er så utrolig flink til å lage pannekaker! Hele denne helga så er jeg hos Milena for å overnatte. Jeg kom her på ettermiddagen i går, og deretter gikk vi nesten rett på Fkh kamp og der møtte jeg noen av dere! Ååh alltid så utrolig koselig å møte noen av dere, gi dere klemmer, ta bilder med dere osv. Blir alltid så glad over å møte dere! Kampen ble uavgjort, og etter kampen så gikk vi rett på klubben.

Der var vi med noen guttevenner av Milena, og det eneste vi gjorde var at vi satt et sted og gikk litt rundt å snakket. Det var skikkelig koselig siden det var helt mørkt, og på kvelden. Jeg, Milena og  Shallana (ste lillesøstra til Milena) la oss på fotball banen for å kikke på skyene/stjernene. 

I dag skal jeg og Milena ta en del bilder, og skal lage noen utrolig spennende videoer! Dere må gleder dere skikkelig siden disse videoene er utrolig etterspurt, og det blir alltid gøy å ha Milena i en video! Håper dere får en nydelig dag!♥

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg