BACK TO THE CHILDHOOD

Heisann dere! Jeg håper dere har hatt en fin start på uken, og har fått kommet godt i gang med hverdags rutinen deres. Det er er en ny uke, og det er vel da vi sier “ny uke, nye muligheter” eller noe lignende.  Jeg har hvert fall hatt en utrolig fin start på uken sammen med Ida, og vi var på kino i dag og da så vi “The Jungelbook”! Back to the childhood sier bare jeg. 

Det er den filmen som alltid gikk på Disney channel! Husker det så utrolig godt når alle satt foran tv-en og så på jungelboken. Det er en utrolig fin barne/familie film som de fleste kan se. Den som er på kino nå er engelsk, med ekte mennesker, litt mer “skummel” om man kan si det. Utrolig herlig film syns jeg. Jeg og Ida hadde planer lenge om å se denne sammen. Endelig fikk vi tid. Jeg spurte henne egentlig litt spontant, men vi finner alltids buss til byen for å gå på kino.

blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg