MY BETTER HALF

For en nydelig dag! I dag har jeg vært på skolen som vanlig, og det var det egentlig ikke så utrolig mye å gjøre. Vi kokte suppe, ryddet fra gårsdagens og hadde noen få fag. Når jeg kom hjem fra skolen da slappet jeg av, og lagde meg noe godt å spise. Litt senere på ettermiddagen spurte Ida meg om jeg ville være med hun ut, og jeg ble selvfølgelig med! Vi tok noen bilder som dere ser. Jeg fikk to nye todieforswimwear bikins i dag, og det kommer snart en konkurranse på en slik. Jeg har nå tre stykk, og jeg elsker de! Gleder meg bare mer og mer til sommeren nå. Kommer til å bruke de så ofte! 

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg