WANTIES FROM SHEIN

samarbeid

HERHERHER

HERHERHER

HERHERHER 

 

Her har dere en liten oppdatering på Shein sine kler hos meg, og dette er flere av de klærne som er høyt på min ønskeliste akkurat nå. Jeg har jo et samarbeid med Shein, og dere vet godt at jeg får ofte kler derfra og de kommer på bloggen. Jeg liker utrolig godt klærne deres, og hvis jeg ikke hadde likt de klærne jeg fikk derfra hadde jeg avsluttet samarbeidet med en gang. Jeg har faktisk hatt et samarbeid med de snart i et år! Veldig fornøyd med det meste jeg har fått derfra.

Har du noe fra Shein?

blogges

3 kommentarer
    1. Hei! Har egentlig ingenting med dette innlegget å gjøre men jeg lurte bare på hvordan det går med huden din nå? Har den blitt bedre? verre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg