SLIK SPARER DU TID OM MORGENEN

– IKKE SLØS TID

Ikke gjør sånn “sove 10 min lengre”. Dette er noe jeg pleier å gjøre, og det er ikke noe lurt! Det er sånn wasted of time. Tenk på alt det du kunne gjort på de 10 minuttene. Så folkens stå opp når vekke klokka ringer! 

– DUSJE OM KVELDEN

Jeg har alltid vært den personen som dusjer om kvelden, og ikke morgenen siden det har jeg rett og slett ikke tid til. Tro meg hvis du bruker god tid i dusjen så er det ikke noe lur ide å dusje om morgenen. Da burde du heller dusje kvelden før, og gjør det til en vane! For da sparer du mye tid.

– LEGG FREM SMINKEN

Dette sparer du mye tid på! Det skal jeg love dere, spesielt hvis du bruker en del sminke. Planlegg hvordan du skal sminke deg, og da er du litt mer forberedt til neste dag. Legg den frem der du pleier å sminke deg slik at du sparer en del tid til å gjøre noe annet.


 

– BØRST HÅRE

Har du det lange håret? Børst håret kvelden før slik du ikke får stor floker om morgenen for da blir du lenge stående å gre håret ditt. Håret blir mye enklere å børste når du børster kvelden før. 

– PLANLEGG FROKOST

Skal du ha noe spesielt til frokost eller ha med deg på skole/jobb? Lag det klart dagen før, slik at du ikke trenger å stresse med det tidlig på morgenen. 

– FINN FREM KLÆRNE

Hvis du finner frem klærne på kvelden så sparer du mye av tiden tid! Vi jenter bruker jo som regel hundrevis av år på å finne ut hva vi faktisk skal ha på oss. Derfor kan det være lurt å finne det frem dagen før, og legge det et lurt sted.

Hva gjør du for å spare tid om morgenen?

blogges

10 kommentarer

Siste innlegg