UKENS SPØRSMÅL #14

Hva mener dere egentlig med at klærne er sponset? Får du de gratis?

Det som vi bloggere og andre personer på sosiale medier mener med “sponset” det er at det merket på produktet har vært så herlige, og tilsendt oss noen produkter for at vi skal reklamere for de. Vi tester ut produktene deres, og sier vår ærlige mener på våre sosiale medier. De sender det som slags gave til oss, og da blir det gratis.

Kan du ha en room tour?

Room tour kommer når jeg har fått filmet den inn, og det skal ikke bli så alt for lenge til. Jeg er utrolig flink til å utsette dette med room tour, og jeg skal prøve å skjerpe meg å få filmet den inn. Men jeg har mange andre videoer på lur! Så bare til å abonnere, og dere finner kanalen min HER.

Hva bruker du på bryna?

Jeg bruker Anastasia dipbrow i fargen Chocolate, og en sjelden gang bruker jeg den i fargen Taupe. Det hender jeg bytter litt. Men jeg foretrekker Chocolate.

Hva syns du om at gutta i TML, skal til NYC?

Jeg er stolt av de med alt de oppnår! Jeg syns det bare er flott at de skal ut i utlandet, og bli enda mer kjente! Mange mainer som tror de skal glemme fansen sin i Norge, og det kommer de absolutt ikke til å gjøre for vi har alltid vært her.

Hvor lenge har du hatt bloggen din nå?

Bloggen min er over 2 år gammel nå! Det er helt sykt hvor fort årene går, og jeg forlater dere ikke med det første! Kommer til å være her en good stund.

Favoritt klesbutikk?

Jeg har ikke noe bestemt favoritt butikk siden jeg kjøper bare det jeg liker. Men jeg er nok spesielt glad i Shein, Romwe, Bikbok, Gina Tricot, New Yorker osv.

Hva gjør du på fritiden?

Det jeg gjør akkurat nå! Jeg blogger, og driver på med youtube. Jeg bruker også en del av fritiden min til å ta bilder til Instagram, Bloggen osv også. 

Saver du å ha en kjæreste?

Både ja og nei. Det er både mye positivt og noe negativt med dette med å ha en kjæreste. Når du først av alt er sammen med han, og du er hode stups forelsket så er du på det lykkeligste men når dette tar slutt om det gjør det så blir du rett og slett knust. 

Kommer du snart til Stavanger?

Jeg kommer til Stavanger med en gang jeg får muligheten! 😀 Da skal jeg få prøve å få møtt noen av dere der nede, siden mange ønsker meet-up.

Har du fått deg kjæreste?

Nei, jeg har ikke fått meg noe kjæreste.

HVA LURER DU PÅ TIL NESTE UKENS SPØRSMÅLS ?

Blogges

23 kommentarer

Siste innlegg