KONFIRMASJON

Hei dere! Nå er jeg på vei til konfirmasjon til søskenbarnet mitt, og bunaden og alt er på plass! Nå er det bare til å komme seg på plass i kirken. Det blir sikkert mye god mat, og kjekk dag sammen med familie. Jeg håper alle som skal konfirmere seg i dag får en utrolig bra dag! 😀 Jeg skal også i konfirmasjon i morgen og det er den siste for i år, og neste år er det faktisk min tur! yeeyy.

Jeg tror jeg Hardanger bunad nå, og til neste år skal jeg ha Rogalands bunad. 

Jeg håper dere får en super fin dag, og sjekk det strålende været det ble i dag da! Bedre blir ikke en så fin vår dag! Senere så skal jeg kanskje være sammen med Ida, spørs hva det blir tid til. Jeg poster dagens video når jeg er hjem igjen fra konfirmasjonen. Ha en super fin dag alle sammen!

 

Har du vært i konfimasjon i år? Eller er du kanskje konfirmant?

blogges

11 kommentarer

Siste innlegg