TAKK FOR EN FANTASTISK HELG

Wow. For en utrolig bra helg må jeg si! Jeg har vært sammen med nesten alle mine kjempe gode venner. Frida var her hele helgen, og vi stor koset oss. På fredag når hun kom hit så gikk vi ut og tente bål! Det var så utrolig koselig. Vi grillet mais som vi begge liker utrolig godt, spesielt mais kolbe! Vi grillet også noe kjøtt, og hadde lagd grillspyd. Frida visste ingen ting om dette, og derfor var det ekstra kos når hun så hva jeg hadde planlagt for kvelden.

Jeg tenker når noen som du ser så lite burde du gjøre noe ekstra spesielt når dere først er sammen? Gjøre noe spesielt ut av det slik at det blir et bra minne, selv om det blir det alltid. Jeg og Frida finner alltid på noe sprell, og koser oss alltid mye sammen. Vi ler utrolig mye, og i løpet av denne helga har jeg ledd så mye at flere ganger har jeg sagt “Jeg fååår ikke puste”, og det skjedde flere ganger.

Det å ha en venninne som får deg til å smile, le og føle deg spesiell er en utrolig bra følelse. Jeg kan ikke tenke meg livet mitt uten Frida, for nå betyr hun så mye for meg. Jeg kan reise mil for å se hun, så lenge jeg får gitt hun en klem å si at jeg er glad i hun. Men altså denne helga har vært fantastisk, og tusen takk for du var der Frida! Utrolig glad i deg. Fredag, og de to andre dagene er blitt minner for livet.

 

Hva har du gjort i helga?

blogges

5 kommentarer

Siste innlegg