VELYKKET BURSDAG

Dette ble litt av en dag! Jeg hadde gledet meg utrolig mye til denne dagen, og den var godt planlagt. Jeg hadde mange leker slik det ikke skulle bli kleint, og at det ikke skulle bli noen som bare satt i sofaen. Jeg hadde alt fra meldings leken, pandoras, fuck & marry & kill, sugerør leken og kortleken! Jeg kan gjerne gjøre et innlegg på disse om dere ønsker det. 

Jeg hadde også to danser på lur som jeg lærte de andre. Vi spilte høy musikk, og jeg tror alle sammen koset seg masse! Det var hvert fall mange smil rundt munnene til alle sammen. Jeg hadde lagd Gele, oreokake, sjokolade cupckaes og en glutenfri brownies til mat. Jeg hadde ikke noe sånn skikkelig mat der vi sitter rundt et bord å spiser. 

Skoene er fra Skywalkers Norge.

Temaet mitt var Rave party, og da malet alle samme seg. De fleste hadde kjøpt maling selv, og til slutt var det utsolgt i butikkene og da lånet resten av de maling hos meg. Alle sammen var kjempe fine, og mange gikk crazy med malingen! Malingen min er fra Tekniksmagasinet, og Ebay. 

mange av bildene ble dårlige fordi det var så mye bevegelse. 

Leppestiften er fra Festbutikken.no

Jeg hadde en velykket bursdag, og stor koset meg! Jeg fikk utrolig mye fint, og er veldig takknemlig for alle gavene. Så utrolig kjekt at så mange kom, og til dere som ikke kunne komme så håper jeg de hadde det gøy med det de gjorde. Dere gjorde dagen min super bra alle sammen som kom, kunne ikke hatt en bedre 14års feiring! 

Ønsker dere et innlegg om lekene, og oppskrift til kakene og det?

blogges

16 kommentarer

Siste innlegg