KONKURRANSE PÅ IG

sponset produkter

Øyenskygge palette finner du HER. Jeg syns dette palettet var helt greit prigmentert, og med enten fix plus, duraline fra Inglot eller noe annet blir det enda bedre prigmentasjon og det blir noen fantastiske farger! Det blir noen slags crazy farger kan man si, og jeg digger dette palettet nå. 

Blush finner du HER. Denne er en av mine favoritt blusher nå, og er en av de jeg strekker meg til nå for tiden. Fargen er utrolig fin, og skikkelig Therese farge. 

Leppestift / lipgloss finner dere HER. Elsker fargen. Men syns leppestiften var veldig god, men fargen var litt for lys på leppene syns jeg… Lipglossen var fin. Det var litt kult at det var en leppestift i ene enden, og en lipgloss i andre enden.

Lipgloss finner dere HER. Denne var utrolig fin! Liker denne utrolig godt, spesielt til å ha over en MAC leppestift.

Mascara finner dere HER. Jeg liker ikke disse børstene på mascaraene, men jeg syns den var bra! Jeg fikk et veldig naturlig resultat, men jeg er ikke noe spesielt glad i mascara nå fortiden å prøver å styre unna det. Men kan anbefales til å teste ut. 

Heisann dere! Jeg mottok disse produktene fra Makeup Revolution for en god stund siden. Jeg har nettopp postet en giveaway på min Instagram @Theresesorenes, og der er det en konkurranse på gående om produktene fra Makeup Revolution! Jeg anbefaler dere til å melde dere på, for Makeup Revolution har noen kjempe gode og billige produkter! De er vært pengene kan man si. 

Makeup Revolution sin facebook HER.

Makeup revolution sin Instagram HER.

Har du deltat eller skal?

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg