JEG ER FORELSKET.

sponset klær

HER – finner dere denne genseren. Digger den!!

HER – finner dere denne collage genseren.

HER – finner dere dette skjørtet.


 

Hvor fine var ikke disse klærne?! Jeg er foreelsket i disse plaggene. Jeg mottok disse plaggene fra Shein. Slikt skjørt har stått på ønskelisten min helt siden min storesøster kjøpte et slikt i grått en gang. Jeg gleder meg så utrolig mye til å bruke dette mer på fine solrike dager, og det kommer til å bli brukt mye denne sommeren. Det kommer nok flere outfit innlegg med dette. Jeg fikk også en genser (blå), som jeg også har i vinrød bare at det står noe annet på den. Jeg elsker disse genserne, de er såååå myke! Den hvit&svarte var utrolig kul, og digger den. Den passet faktisk ganske bra sammen med skjørtet. Gleder meg til å få brukt dette videre.

Hva syns du? Har du noe fra Shein?

blogges

4 kommentarer
    1. Jeg syns de var kjempe fine, jeg digger også sånne hette gensere og sånt som er mjuke jeg har for eksempel en på meg nå som er det som det står Whatever på også har jeg en annen hette genser, men det er ikke så deilig. Og nei jeg har ikke noe fra den butikken;-(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg