FAKTA DU IKKE VISSTE OM MEG

Fakta om meg som dere antangeligvis ikke vet om meg, som kommer fra vennene mine.

– På barneskolen var jeg skikkelig “diva”, og jeg skulle alltid ha rett uansett hva det handlet om. 

– Jeg blir utrolig fort glad i personer, og gir alltid klemmer til alle og smiler 24/7.

– På bloggen/youtube/bilder osv. Der kan jeg virke veldig rolig, og slik. Men i virkeligheten er jeg helt crazy, og kan virke veldig yolo.

– Jeg endrer veldig fort mening. 

– Jeg er alltid ute til å gjøre noe nytt med enten håret, eller sminken! Jeg elsker å teste nye ting.

– Det går ikke en dag uten at jeg gjør en eller annen grimase med tungen min, og får alle til  å le med den!

– Jeg har vært borti veldig mye søppel når det kommer til gutten, og har sittet flere gangen “knust”.

– Før hadde jeg sædcelle bryn, og det var faktisk i 7klasse og når kan jeg ikke skjønne at jeg har gått med de bryna!

– Før jeg farget det var håret mitt mørke blondt.

– Hunden jeg hadde før Mico, het Mira og ble veldig syk å måtte avlives.

– Når andre folk begynner å gråte, kan jeg lett begynne å gråte også! 

– Jeg liker veldig godt å skille meg ut, det å gjøre noe med håret eller klærne eller noe helt annet. 

– Akkurat nå så digger jeg sangene “All the time” og “På kroken”. Spilla lista mi på spotify finne dere HER.

Ønsker dere flere slike innlegg?

blogges

12 kommentarer

Siste innlegg