UKENS SPØRSMÅL #15

Stooor nyhet helt nederst i innlegget!! 

Ser du på skam?

Ja!! Jeg elsker absolutt skam. Det er så utrolig gøy, og jeg er så hekta. Jeg venter hele tiden på en ny episode.

Hvem liker du?

Thats not your business 😉

Hvis du skulle velge å reise til 3 steder, hvor hadde det vært?

Da ville jeg nok reiset til noen steder i USA 😀 Eller kanskje Australia! 

Hva heter spotifyen din? Hvilken liste hører du på?

På Spotify heter jeg Therese Sørenes, og lista jeg hører på til vanlig finner dere HER. Sommer 2016 lista mi finner dere HER. Jeg har fikset den, og fått ny Spotify. Før brukte jeg min store søster sin som kanskje noen av dere la merke til. 

Kan du anbefale en billig fondation?

Jeg anbefaler True Match fra Loreal paris da 😀 Liker den veldig godt, og den er veldig lett på huden og har en grei dekkevne.

Hva slags språk har du på ungdomsskolen?

Jeg har spansk på ungdomsskolen.

Hva slags valgfag har du på ungdomsskolen?

Dette året har jeg hatt natur, miljø og friluftsliv. Kun på grunn av at Ida hadde dette, og da ville jeg ha noe sammen med henne før hun gikk videre på vidergående. Neste år har jeg valgt noe annet.

Hvis du ser deg selv om 20 år, hvordan ser du deg selv da?

Vanskelig spørsmål hehe. Men jeg ser for meg at jeg er ferdig utdannet som både frisør og makeup artist. Jeg har kanskje en kjæreste, og to hunder 😀 Kanskje jeg også har et barn?

Hvor mye penger bruke du på sminke hver måned?

Det kommer helt ann på. Noen måneder er jeg helt sminke freak å kjøper utrolig mye sminke, og andre måneder kjøper jeg ikke en eneste ting.

Hva var snittet dit til jul?

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg regnet det faktisk ikke ut.

Hva var du redd for når du var liten?

Jeg har alltid vært utrolig redd for edderkopper, og kommer alltid til å være det.

Har du lyst å dra på språkreise, og hvor vil du reise?

hm.. Da ville jeg nok reiset til California, Malaga eller Brighton.

Har du kjæreste?

Nei, jeg har ikke noe kjæreste.

Hva er det beste med Youtube?

Det er nok absolutt abonnentene min! Dere er best, og gjør alt med Youtube mye kjekke! 

MEGA – MEETUP: Vil også infomere om at jeg kommer til Oslo den 18.juni til Tusenfryd, og der har dere muligheten til å møte meg å være sammen med meg fra klokken 10.30 og utover dagen 😀 Rabattkode som kun gjelder på nett, og ikke i luken den 18: nordics35zt !! ​Denne koden vil resultere i at de som bestiller, uavhengig av hvilken dag, vil få en fast pris på 249,- 😀 Da blir det et stort meetup, kommer også flere youtubers (vet ikke hvem enda), og muligheten til å teste Tusenfryds nye attraksjon Ragnarok. 

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål? Still under i kommentarfeltet.

blogges

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg