PLANER FOR SOMMEREN

OSLO – Jeg skal aller først starte sommeren med en tur til Oslo 18.juni for å ha et meetup der, om dere er hjertelig velkommene til! 😀 Det finner seg i tusenfryd, og kommer flere youtubere også(?). Hvis dere blar ned til gårsdagens innlegg ser dere mer info. Jeg skal reise opp sammen med mamma, pappa, lillesøsteren min og Ida. Vi skal være der hele helgen, og nyte Oslo litt! 😀

Jeg skal også tilbake til Oslo første sommerferie dagen, vi reiser torsdags kveld og tar med oss Andrine og Frida. Vi skal nemlig på VG lista, og på Pink party på lørdagen. Dette blir en roadtrip for life! Blir en bra liten roadtrip. Jeg gleder meg så mye til å se spesielt TML spille, og se jentene mine igjen. På tide at vi tre samles!! Lenge siden sist, og guuud hvor mye jeg savner begge to. Selv om det ikke er lenge siden jeg så Frida. 

SVERIGE – I starten av Juli reiser jeg til Sverige sammen med Milena, der skal vi gjøre utrolig mye gøy! Jeg har spart lenge til denne turen, og har gledet meg lenge. Vi skal shoppe, bade, gå i Liseberg og mye mer! Dette blir en opplevelse for live, og et bra minne sammen med Milena. Det som jeg er litt skeptisk på er om bloggen blir så mye oppdatert, og om det er internett der.

MALLORCA – I slutten av Juli skal jeg til Mallorca sammen med familien, og det blir bra! Vi skal til Alcudia, og jeg skal hvert fall bli brun når jeg er der nede. Jeg kommer sikkert også til å shoppe litt siden de har Primark der!! Jeg elsker Primark hehe!! 😀 Det blir også sikkert en del bading, og mye god mat! Gleder meg utrolig mye, vi skal være der i åtte dager.

SURFECAMP MED LAPOINT – I slutten av ferien skal jeg på surfecamp som dere allerede vet, og jeg gleder meg så mye. Jeg skal der alene, mange spør om jeg skal ha med en venn og det skal jeg ikke. Jeg reiser enten med buss hvis ikke mine foreldre kjører meg opp. Jeg gleder meg så mye til å se om surfing er noe jeg kommer til å mestre eller om jeg feiler totalt. Dere kan lese mer om surfecampen HER

Hva skal du i sommer? Har du noen planer?

blogges

6 kommentarer
    1. Så masse spennende du skal, ser ut som du kommer til å ha en flott sommer 😀 Håper du har en flott dag! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    2. Så mange steder du skal. Og kult at du skal på surfecamp!
      Jeg vet faktisk ikke helt enda. Skal hvertfall på roadtrip med kjæresten min. Da til Sverige mest sannsynlig. Og kanskje på en festival/konsert greie, også med han + noen venner av han 😉

    3. Hvilken dato skal du til Mallorca ? Skal dit også😎🌞 Så håper på å se deg der. Hvilket reiseselskap er det og?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg