HAUL FRA DEN SISTE TIDEN

Det er en god stund siden jeg filmet inn denne videoen, så tenkte det endelig var på tide at jeg postet den til dere! Jeg har fått inntrykk av at dere liker innkjøps videoer godt? Derfor prøver jeg å filme slike videoer inn når jeg faktisk har noen ting å vise dere. Dere må gjerne gå innom kanalen min på Youtube å abonnere, dere finner kanalen min HER. Det kommer en del kjekke videoer fremover! Dere må gjerne si i fra hvilke videoer dere ønsker, holde på å gjøre en liste på hva jeg skal få filmet frem over (Room tour står på listen!!). 

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg