NEW BABIES

Da var nye sko endelig i boks! Jeg har hatt mangel på sko nå en god stund. Det har vært slik at jeg har brukt søsteren mine sine sko, og da var det på tide med noen nye! Jeg ble super fornøyd, digge disse joggeskoene fra Nike! Tror det er Thea kolleksjonen? Men de er hvert fall utrolig gode å gå i, og de kommer nok til å bli godt brukt. Digger også at de er hvite, og skal prøve å være flink til å holde de rene. 

I dag er det utrolig fint vær ute, så da blir det av med sminken og ut i fin været sammen med Ida. Gleder meg mer og mer til sommeren nå til å gå uten sminke, skikkelig sommer klær og nyte solen! Jeg er forresten ferdig 23.juni på skolen. Torsdag neste uke yeyy! Jeg vet ikke om jeg har fortalt dette til dere før, men nå på onsdag skal reguleringen bort! Gleder meg utrolig mye til å få den bort, og blir spennende å se hvordan resultatet har blitt. 

HUSK: MEGA – MEETUP: Vil også infomere om at jeg kommer til Oslo den 18.juni til Tusenfryd, og der har dere muligheten til å møte meg å være sammen med meg fra klokken 12.00 og utover dagen 😀 Rabattkode som kun gjelder på nett, og ikke i luken den 18: nordics35zt !! ​Denne koden vil resultere i at de som bestiller, uavhengig av hvilken dag, vil få en fast pris på 249,- 😀 Da blir det et stort meetup, kommer også flere youtubers (vet ikke hvem enda), og muligheten til å teste Tusenfryds nye attraksjon Ragnarok. 

blogges

4 kommentarer

Siste innlegg