NY FAVORITT

samarbeid

Jeg får ofte spørsmålet om hvilke produkter jeg bruker i håret mitt, og jeg har nettopp fått tilsend denne Revolution Kava Kava , 60Second mask til håret mitt. Jeg hadde utrolig tørt og skadet hår, og denne gjør alltid håret mitt til en gudinne. Jeg har virkelig falt for denne, og denne er et must for meg for å overleve en uke. Dette er nå min go to hårkur. Dere finner denne hos blivakker.no ! Dere finner den HER.

Fra nettsiden Blivakker.no: Vidunder kur på et minutt! En fantastisk maske for tørt og skadet hår. Beriket med keratin og økologisk ekstrakt fra gingko biloba og kava kava. Forsterker den indre strukturen i håret samtidig som den gir næring. Kuren glatter ut håret og etterlater et mykt og glansfullt resultat. Fordel i håndkle tørt hår og massèr den godt inn. La virke i 60 sekunder før du skyller godt ut.

Jeg tror faktisk det er lenge siden jeg har hatt så mykt hår, og at det glanser så utrolig fint! Jeg elsker følelsen av å komme ut av dusjen nå! Den tar heller ikke noe lang tid, en utrolig bra hårkur som gjør håret ditt til en gudinne på et minutt. Bedre blir det ikke. Så hvis du leter etter en bra hårkur, da kan jeg på hånda på hjerte si at jeg anbefaler dere denne fra Kava Kava

De har også mange andre flotte produkter som dere kan sjekke ut HER. Det som også er bra er at blivakker.no sender pakkene utrolig fort, og jeg har bestilt flere ganger hos de og har vært utrolig fornøyd! De kommer som regel på 2-3 dager, som jeg hvertfall har opplevd! veldig fornøyd.

Har du testet ut noe fra Kava Kava?

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg