OSLOVE >>

Heisann!

Nå er det ikke lenge til før jeg tar turen over til Oslo! Jeg drar kun der for å være med på MEGA-Meetup i Tusenfryd sammen med Nordic Screens. Det kommer over 100 youtubers! Gleder meg utrolig mye til å få møte dere, andre youtubers, og kose meg i Oslo. Jeg skal ha med meg Ida, og reiser opp sammen med mamma, pappa og Caroline. Vi drar i kveld, og skal sove på hotell fra lørdag til søndag. Dette blir bare en kjapp tur til Oslo. Men allerede på fredag i neste uke er jeg tilbake! 

HER, kommer dere til facebook siden til meetupet. 

Skal du på meetupet?

blogges

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg