BLOGGPAUSE, STOPPE Å BLOGGE?

Hei igjen dere!

Jeg har ikke blogget eller oppdatert dere på en goood stund, og jeg har fått en del meldinger om jeg faktisk har sluttet å blogge eller har en pause. Jeg har helt ærlig bare tenk på helt andre ting i det siste. Det er fordi denne helgen fikk jeg besøk av Rikke, Andrine og Frida. Alle tre kom lang reist, og i tillegg skulle vi til Oslo og Kristiansand på en helg! Ja, du hørte rett på en helg. Vi reiste sent på kveldene. 

På torsdags kveld reiste vi til Oslo, og kom dit morgenen på fredagen. Vi stelte oss og kom oss av gårde til rådhusplassen for å møte makeup Malin og Vegard Harm. På meetupet satt de rett foran oss, så vi fikk snakket en god stund med de. Vi fikk også tatt bilde sammen med makeup Malin, men vi fikk ikke tid til å ta bilde sammen med Vegard. Vi møtte også flere kjendiser men vi tok ikke bilde med alle. 

Konserten var helt utrolig! Jeg var der jo først og fremst for The Main Level, og de var kjempe flinke selvom Laurent var syk og nesten ikke hadde stemme. De prøvde hvert fall! Det er egentlig utrolig hvor langt de gutta har kommet! Marcus og Martinus, Isac Elliot og mange flere opptrådde også på Vg lista! Det var en utrolig fin opplevelse, som jeg ikke kommer til å glemme.

På fredags kveld etter Vg lista så kjørte vi videre til Kristiansand siden vi skulle på pink party, og det var en utrolig bra konsert. Vi hadde første rad så vi så utrolig godt, og fikk mange fine bilder av artistene. Alle artistene var utrolig flinke, og leverte! Hovedgrunnen til at jeg dro til pink party var for å se favoritt gutta mine, The Main Level. De var utrolig flinke (som vanlig) og sang mange kjekke sanger. De er så utrolig talentfulle gutter som kommer til å nå langt!

Marcus og martinus, suite 16 var og mange andre var også der. Jeg syns også de var utrolig flinke! Vi møtte noen av de som var på scenen etter konserten, men fikk ikke bilde dessverre. Men overlever nok uten:)

Jeg har laget vlog fra begge disse dagene, eller så og si hele helgen. Jeg kommer til å prøve å få redigert de kjapt slik at de kommer ut raskest mulig. I dag reiste Andrine, og Frida hjem og jeg savner dem allerede! De er noen fantastiske og herlige personer, og setter uendelig stor pris på de to. Savner også Rikke! De er tre herlige mennesker, som betyr utrolig mye for meg!

Jeg har altså ikke sluttet å blogge, heller ikke noe pause det er bare veldig mye å tenke på fremover. På fredag reiser jeg til Sverige sammen med Milena, og det er ikke sikkert jeg har internett der men skal prøve mitt beste for å være så aktiv som mulig! Kommer masse spennende derfra! Gled dere, og god sommer alle sammen! loveyouall.

bloggges.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg