WEHEARTIT / SVERIGE SOON

Snart (fredag) tar jeg turen over til Sverige sammen med Milena, og familien hennes. Jeg gleder meg utrolig mye til å være der i hele to uker, det blir alt fra shopping, fornøyelse parker, bading, grilling osv. Det er faktisk min aller første tur sammen med Milena, og den skal bli knallbra. Jeg har allerede kofferten pakket, og er nesten klar for avreise. Eneste som mangler er at jeg skal gjøre noen videoer/blogginnlegg klar til posting, slik jeg får oppdatert dere litt innimellom. 

Det er ikke sikkert det kommer innlegg hver eneste dag, men da vet dere hvorfor. Jeg kan vel si at 4G min kommer til å ryke fort, men sånn er det å være blogger og reise et sted der det nesten ikke er internett. Men vi klarer oss vel? Skal nå gjøre det beste ut av det. Det kommer sikkert mange fine bilder fra turen, og under veis. I følge Milena er det stede vi skal bo på en utrolig fin plass å ta bilder på. Ser frem til det! Skal nok få laget noen videoer sammen med Milena også.

Dere må hvert fall ha en utrolig fin sommer videre!

blogges

8 kommentarer

Siste innlegg