TESTER SMINKE FRA BRONX

samarbeid med missperfect.no

Jeg var så heldig å fikk motta mange flotte produkter fra Missperfect.no, og det var et nytt merke Bronx som faktisk minner meg ganske mye om NYX. Jeg må bare si at designet på produktene er kjempe fine først og fremst, og de ser egentlig ikke så billige ut. Men disse produktene er det ikke noe høy pris på! Se på den fondation flaska! Den ligner ganske mye på NARS sin, og selve produktet er også veldig bra. Den er lett (sommer fondation?), og har medium dekk og dere kan bygge den opp hvis det ønskes.

RABATTKODE HOS MISSPERFECT PÅ 20% PÅ MERKE BRONX: THS20

Her bruker jeg concealeren, og digger denne også! Men den har ikke så veldig høy dekkevne så bruker den helst under øynene for å lysne.

FONDATION HER, CONCEALER HER, PUDDER HER.

Blushen er en skikkelig sommer blush! Digger den. NB: den er veldig prigmentret så vær litt obs. 

BLUS HER.

Dette palette er en så fin blanding av naked 2, og naked 3 bare mye rimligere! Elsker det, og nå for tiden strekker jeg det til meg hele tiden. Elsker fargene, og de er godt prigmentrete. Kan absolutt anbefale dette til dere som ikke klarer å velge mellom naked 2, og naked 3 eller ikke ønsker å betale så mye.

ØYENSKYGGE PALETTE HER.

Fikk også en lipbalm, chubby lipstick og en matte lip tint (lignende liquid lipstick). Matte lip tint er en stooor favoritt! Brukte den i denne looken.

LIPBALM HER, CHUBBY LIPSTICK HER, MATTE LIP TINT HER.

Whola!! En utrolig fin sommer look fra merke Bronx! Dette merke har blitt en favoritt hos meg nå, og kan anbefale den videre. Den funker fett til dere som ikke ønsker å bruke mange penger på sminke eller er nybegynnere med sminke. 

Hva syns dere?

blogges

8 kommentarer
    1. Kjempefin og naturlig sminkelook<3
      Kunne du kanskje laget et innlegg om dine NYX produkter, har ikke fått testet ut merke selv enda, så hadde vært fint å hørt hva du syntes om de produktene som du har:)
      Ha en fin sommer, Therese!

    2. Bra innlegg Therese!
      Det eneste som jeg synes er dumt er at man ser at du har redigert huden din. Det er virkelig ikke nødvendig! Jeg har myyye styggere hud enn deg, for å si det sånn,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg