BACK HOME AGAIN

 

Første gang nesten jeg poster bilde uten sminke+uten filter?

ææ heisann dere!! Jeg er fullt tilbake igjen! Det var på tide nå følte jeg, og jeg kom faktisk hjem idag. Jeg har lengtet etter å kunne blogge akkurat når jeg ønsket, uten å bekymre meg for å bruke opp alt 4G min, Men jeg klarte nå å holde dere litt oppdatert? Men det var ikke den beste bloggingen dere fikk, dessverre. Men jeg er på fullt i en uke før jeg drar videre til Spania, og der har jeg sikkert internett på hotellet så dere får nok god oppdatering derfra. Håper jeg! 

Jeg har stor kost meg i Sverige med Milena, og moren+lillesøsteren+mormoren hennes. Det var en kjempe kjekk tur, og kommer to vlogger til derfra! Bare til å glede seg. Vi gjorde mange kjekke ting der nede, og kommer selvfølgelig en innkjøps video! 😀

Hva skal du i sommer?

blogges

7 kommentarer

Siste innlegg