!HUSK! VINN KONSERTBILLETT TIL JUSTIN BIEBER (DIAMOND CIRCLE)

HER finner dere innlegget på bloggen, og HER finner dere innlegget på instagram!

For å delta på konkurransen om en Justin Bieber Diamond Circle bilett 23.september 2016: 

1 / Følge @Theresesorenes

2 / Tagge 5 venner + @Justinbieber

3 / reposte dette bilde. Husk og tagg meg i bildet du reposter.

4 / Gå inn på bloggen min, kommenter i det innlegget om denne konkurransen hvorfor du burde vinne! Husk å skriv din instagram bruker i kommentaren din! (Altså dette innlegget her)

_

To participate in the competition for a Justin Bieber Diamond Circle ticket 23 September 2016:

1 / Follow @Theresesorenes

2 / Tag 5 friends + @Justinbieber

3 / repost this picture. Remember to tag me in the picture.

4 / Go to my blog, comment in that post about this contest why you should win! Remember to write your Instagram user to you comment! 

Lykke til, og vinneren blir trukket i August når det er skolestart. Gjerne del konkurransen videre slik flere får den med seg. Håper så mange av dere deltar i konkurransen min! 

blogges! 

10 kommentarer
    1. Jeg vil vinne fordi jeg elsker sangene hannes og jeg har ikke sett en konsert av han😭😻 jeg har så utrolig lyst og vinne💗 han er en som er så utrolig flink til og synge, hører bare på han😽 Hadde begynt og gråte om jeg vant😍😍😍 Instagram konto : Lenneasathre 💓

    2. Åå, justin😻 Han er så flink til og synge, jeg vil vinne fordi jeg har så lyst og dra på en justin Bieber konsert💗 Har aldri vært på en konsert før😭 Og jeg elsker han💓 Hadde betyd alt om jeg vant💓😘 Instagram konto : lenneasathre 😽

    3. Jeg har så lyst å vinne fordi jeg liker sangene veldig godt og jeg har aldri vært på en ordentlig konsert før! Så det hadde vært kjøpe kult om jeg fikk være på en ordentlig konsert med en artist som jeg liker veldig godt! ❤️❤️

    4. Eg har lyst til og vinne billetten siden Justin er bae og det hadde vært sykt kult og vært på en av konsertene hans😍Med en gang eg høres på musikken hans kommer eg i ett helt sykt bra/morsomt humør der eg begynner og synge og danse rundt uansett hvor eg er😍Spesielt What do you mean og sorry😍❤️ Håper denne kommentaren var bra nok til og vinne 😘

    5. Jeg har veldig lyst å vinne fordi Justin Bieber er veldig flink i å synge og jeg digger sangene hans. Har kun vært på vglista en gang før, ikke en skikkelig konsert på en måte. Så det å få min første skikkelige konsert med selveste Justin Bieber hadde særiøst betydd alt❤️❤️ Pluss at jeg er stor fan av han❤️ Har likt han helt siden sang karrieren hans startet, og hørt på sangene hans fra dag en😅 Så dette hadde virkelig vært en stor opplevelse😊 Håper jeg vinner det hadde virkelig betydd alt❤️❤️

    6. Glemte å skrive at instagram kontoen min er tonjepederseeen, håper det går bra fordet😬❤️

    7. Eg har kjempe lyst å vinne fordi eg elsker JB 😻😻 han e sjukt flink til å synga osv😭😻 heiter hildemarie12 på insta❤️

    8. Jeg syntes at jeg burde vinne fordi jeg har vært fan siden 1klasse<33 Jeg var på konserten hans i 2013 og nå så fikk ikke pappa tak i billetter:( han prøvde men så skjedde det noe:(( jeg har så sinnsykt lyst til å dra! Justin er alt! jeg har alt av han! sko, klær, sengetrekk, filmer, klokke, dekseler, parymer, body lotion, tannbørste og ja....! I 5klasse så skulle jeg egt kjøpe sekk men så var det utsolgt så ja:( 🙂 men jeg har mast på pappa om han kan kjøpe billetter på finn elns! jeg har meldt meg på slle konkurranser. Når jeg var på konserten i 2013 så tok jeg mange bilder og videoer men de er borte:( jeg fikk ny telefon og ALT ble borte!!! Jeg har så lyst til å vinne Therese! jeg er en stor fan av han, som jeg sa han betyr alt! Håper jeg vinner! elsker han, jeg og venninna mi blir sykt glade hvis du ser dette og lar meg vinne! krysser fingrene<33 elsker deg jb og therese<33

    9. Eg har lyst til og vinne billettene fordi eg har vært fan av han så lenge eg kan huske.! (siden han startet og synge) Han har vært forbilde mitt i mange år og han e det fortsatt. Har støtta han i alt han har gjort, det dårlige og det gode<3. Har aldri vært på en skikkelig konsert har bare vært på sånne konserter der ingen kjendiser har vært... Har vært gal etter Justin i mange år og det vil eg være i mange, mange fleire år til. Har alltid fulgt med på hva som skjer med han, det rare og det morsomme. Kunne skrevet i mange timer om Justin men det kan eg dessverre ikke fordi eg må rekke toget hjem... Heter: Pia.l.pettersen på insta

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg