HOME SWEET HOME

REISEN VAR I SAMARBEID MED LAPOINT

SJEKK UT NETTSIDEN TIL LAPOINT, HER.

Da var jeg endelig hjemme etter en hel fantastisk uke på surfecamp sammen med Lapoint! Jeg var så utrolig sliten etter en uke på camp, og det var ufattelig herlig å komme hjem. Denne dagen har jeg brukt på å slappe av, sove ut osv. Jeg har faktisk prøvd å filme inn en spørsmåls runde angående surfecampen med Lapoint på en video, vi får se hvordan dette går.

Tror jeg fikk svart på en del av det dere lurte på. Dere lurte på alt fra soverommene, maten, om det var vanskelig +.  Det har hvert fall vært utrolig gøy på campen i Hoddevika! Jeg kan godt tenke meg å reise tilbake, for å være på surfecamp. Fikk mange nye venner, og en opplevelse for livet. Surfingen gikk faktisk bedre enn jeg hadde forventet! Jeg har filmet litt fra når vi stod den siste dagen, men usikker på hvordan det ble. 

Ønsker du å dra på surfecamp med Lapoint?

blogges

8 kommentarer

Siste innlegg