VINN EN PERSONLIGALMANAKK!

samarbeid med personligalmanakk

Jeg har fått muligheten til å dele ut en personligalmankk til en av mine blogglesere eller instagramfølger. Denne konkurransen foregår på instagrammen min @Theresesorenes. Håper dere blogglesere også vil delta! Veldig enkle, og greie regler for å delta. Personligalmanakk har jeg faktisk brukt i to år nå, brukt dette siden 7.klasse og er alltid fornøyd med almanakken.

HER – finner dere nettsiden til personligalmanakk!

På deres side får du designe din helt egen almanakk eller notatbok. Dette er min notatbok, som jeg har spart på nå til 9.klasse (denne er egentlig fra sist skole år). Denne er utrolig fin, og er veldig glad for at jeg fikk muligheten til å designe den selv, for da blir den veldig mer fort personlig! Den blir mer “din”. Jeg lage bare en collage, med mitt navn på og noen bilder som inspirer meg. På baksiden har jeg en quote som sier “When I say “I won´t tell anyone”, my bestfriend dosen´t count”. På innsiden har jeg vanlige linjer på meste parten, noen sider med kun blankt og noen sider med ruter. 

FOR Å DELTA:

♥ Følge både @Personligalmanakk på instagram, og meg @Theresesorenes.

♥ Tagge 4-5 venner i kommentarfeltet under bildet mitt angående denne konkurransen.

♥ Større vinner sjanse: Reposte instagrambildet mitt, angående denne konkurransen. Tagge #Theresespersonligalmanakk

LYKKE TIL CHICKAS! 

Det er supert enkelt og designe sin egen notatbok eller almanakk, og de leder deg på veien! Det er også super gøy! Dette er jo veldig greit nå som skolen starta for noen uker siden, og dette er perfekt for å enten ta notater i timen eller holde orden på hverdagen din, prøver osv. Du bestemmer også hvilken måned almanakken din skal starte på! Bedre blir det ikke assa!

Deres sosiale medier:

Hjemmeside: http://www.personligalmanakk.com

Facebook: https://www.facebook.com/PersonligAlmanakk

Snapchat: pers_almanakk

Instagram: @personligalmanakk
Oppfordrer også til å bruke #personligalmanakk i alle deres sosiale medier

Lag din egen almanakk akkurat som du vil ha den, med dine venners fødselsdager trykket på sidene. Velg blant ulike størrelser, design på innmaten og ha egne bilder på omslaget om du vil. Du bestemmer også hvilken måned din almanakk skal starte – mer personlig enn dette blir det ikke!” – personligalmanakk

Har du en personligalmanakk eller en notatbok derfra?

blogges
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg