EN NETTBUTIKK SOM ER DYREVENNLIGE, OG MILJØVENNLIGE!

samarbeid med Girlcode.no

Jeg fikk tilsendt noen produkter fra Girlcode.no og vil gjerne fortelle dere litt om de! Jeg er veldig fornøyd med de to produktene jeg mottok, og denne siden er noe dere burde sjekke ut. Jeg mottok en ryggsekk, som jeg kommer til å bruk til skole og slikt. Utrolig bra plass i den, og den ser også veldig bra ut! Jeg mottok også en trenings tights, og den digger jeg. Jeg brukte den da jeg var å trenet i går på treningssenteret, og den funket fett! Satt utrolig bra på også, og veldig behagelig på.

Noe jeg syns er veldig bra med Girlcode.no er at de er veldig dyrevennlige, og miljøvennlige! Du får veldig bra samvittighet av å handle på denne siden her, for du vet at du ikke skader verken dyr, eller miljøet! Jeg er selv veldig opptatt av dyr osv. Men er ikke alltid like flink på å holde meg unna slike ting som dyre testing osv, og skulle ønske jeg var bedre på slikt. Men syns det er utrolig bra av Girlcode.no og kjempe mot dette! HER, kan dere lese mye nyttig fra siden sin blogg! 

Medmennesker: Medmenneskelighet er en grunnleggende kvalitet i vår verden, og vi bestreber å kun føre produkter produsert under forsvarlige forhold.

 

Dyrevelferd: Dyr har sjel på lik linje med oss mennesker, og vi bestreber å kun føre dyrevennlige produkter.

Miljø: Naturen er en essensiell del av livet, og vi bestreber å kun føre og å bruke miljøvennlige produkter i vår produksjonslinje.

– Girlcode.no 

Skolesekk – HER

Missfit tights – HER

Ikke minst har de mye bra produkter på siden deres som dere burde sjekke ut! Veldig fine, og greie priser som ikke tømmer lommeboken. De har mange flotte produkter. Jeg har hatt et tidligere samarbeid sammen med de. Var også veldig fornøyd da. De har mange klær for de som ønsker å skille seg litt mer ut, og de har mange nøytrale kler også. De har alt fra dødskule gensere, og til søte sokker! 

NETTSIDEN TIL GIRLCODE – HER

Har du noe fra Girlcode.no?

blogges

6 kommentarer

Siste innlegg