UKENS SPØRSMÅL #21

Hvor er den hvite genseren din fra?

Den er fra Carlings, kjøpte den på salg i Sverige.

Kan du en gang lage en vlog i mens du er på skolen?

hmm.. usikker på om jeg får det til, men kan godt være jeg får en gang lagd noen små klipp hvis jeg vlogger i en uke dag.

Kan du lage en ønskeliste 2016 innlegg, eller lage en video om det?

JA! Utrolig bra idee, og skal selvfølgelig ta i mot ønskene deres og prøve å få de gjort så fort som mulig. Elsker når dere kommer med tips til innlegg.

Hvordan fant du at du hadde mensen?

Jeg er en av de jentene som blødde gjennom aller første gangen de fikk mensen, jej time of my life. Nei da. 

/ TOPP FRA ROMWE, HER finner dere den. Utrolig fin, og veldig behagelig på 😀 SPONSET, men den er fortsatt digg 🙂

Hva er din beste karakter?

Det må nok være sekser, mer fornøyd enn det kan man ikke bli! 😀

Beste med å bo i Haugesund område?

Det beste med å bo her, er at det er utrolig mange kjekke og herlige mennesker her! 

Hvor lenge hadde du regulering?

Jeg hadde nesten i to år, hvis jeg hadde hatt det til denne høstferien hadde jeg hatt det i to år.

Har du vært i et ordentlig forhold før?

Jeg vil ikke på stå at jeg har vært i et skikkelig ordentlig forhold, men det mest seriøse forholdet jeg har hatt er det siste jeg hadde.

Er du fornøyd med å ha tatt av reguleringen?

Ja, jeg vil vel si at jeg er ganske så fornøyd med resultatet jeg fikk etter reguleringen 😀

Når har du bursdag?

Jeg har bursdag 11. april 🙂

Har du kjæreste?

Nei, jeg har ikke kjæreste. Jeg har heller ikke planer om en på en stund, men man vet jo aldri hva som dukker opp! 

Hvordan lærte du deg å sminke deg?

Jeg lærte nok det ut av å øve, øve, øve ofte. Du får erfaringer også etterhvert, og får alltid mye ut av youtube! Jeg vil vel si at youtube og instagram har påvirket mye av måten jeg sminker meg på i dag.

LURER DU PÅ NOE TIL NESTE UKENS SPØRSMÅL? STILL SÅ MYE DERE ØNSKER I KOMMENTARFELTET.

blogges

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg