BEGYNNER Å BLI VANSKELIG

Dette her med serier det blir bare vanskeligere og vanskeligere. Jeg er så mye mer glad i å følge med på en serie enn å se på en film. Det er så mye mer spennende syns hvertfall jeg! Men jeg har sett så mange nå at det er vanskelig å finne noen som er gode. Men mange av dere har lurt på hvilke serier jeg har sett, og fått anbefalt og her får dere noen av de. Jeg kan godt komme med et innlegg til med enten flere serier, eller noen filmer.

PRISON BREAK ♥ Dette er totalt en av mine store favoritter av alle serier, og blir aldri lei av den! Kan se den om, og om igjen uten å bli lei av den. Jeg har sett den mellom 7-8 ganger, og kan fortsatt se den uten problem! Prison break er utrolig spennende, og skjer noe absolutt hele tiden! En serie du blir veldig fort hektet på. Du burde absolutt på det høyeste få med deg denne om du ikke allerede har. Denne serien finner du på Netflix!

THE CRIMINAL MINDS ♥ Jeg staret å se på denne serien for omtrent 1-2 måneder siden, og ser på inni mellom enda. Digger denne serien! Veldig mye action, og handler jo om FBI som jeg syns er veldig spennende. Utrolig mange sesonger også! Dere finner The criminal minds på Viaplay.

TOPP: ROMWE (HER, finner dere denne nydelige rosa toppen! Som jeg absolutt digger) SPONSET TOPP.

THE VAMPIRE DIARES ♥ Dette har alltid vært min go to, og er mye romantikk, drama og mye mer i denne serien! Utrolig kjekk, og spennende! Jeg har også sitt denne flere ganger, og må bare si at Stefan og Elena er helt fantastiske! Mine favoritter! Finner The vampire diares på Netflix.

THE 100 ♥ Utrolig trist at ikke er så mange sesonger av denne serien enda, og aner ikke om det kommer flere! Men det som er ute nå er veldig bra, og er en veldig gøy serie! Dere finner den på Netflix.

SAMELESS ♥ Dette er en serie jeg har fått anbefalt av mange, har enda ikke tatt meg tid til å se denne. Jeg skal nok få tid til det en gang, siden den høres veldig gøy ut! Jeg er jo en person som elsker å se serie, og alltid gøy med noen nye. Men ute i fra andre høres denne bra ut, og dere finner den på Netflix 😀

ORPHAN BLACK ♥ Jeg husker når jeg druknet meg selv i dyna, og så episode etter episode! På den tiden var det en stor favoritt hos meg, og den var spennende at jeg ikke klarte å sove en gang! Dere burde sjekke ut denne! Dere finner den på Netflix.

THE FOSTERS ♥ De fleste har vel sett the fosters, men om du ikke har det er det absolutt noe du burde ta deg tid til å gjøre! Den handler om en fosterfamilie, og noen fosterbarn og den er så spennende, morsom og alt! Dere finner den på Netflix.

THE BLACK LIST ♥ Dette er også en serie som jeg har fått anbefalt av mange, og må snart fått sett denne også! Det er så mange serier som er på vente listen min akkurat nå. Men dere finner den hvertfall på Netflix.

Hva er dine store favoritter?

blogges

12 kommentarer

Siste innlegg