WEBSHOP FAVS

inneholder annonselenker

Shein ♥ Dere vet jo hvor mye jeg liker Shein, og sikkert halve klesskapet mitt er derfra! De har utrolig mye fint, og har gode priser. De er ikke for dyre. I noen av plaggene kan det være greit å gå opp en eller to størrelser, men ellers kan du ta din vanlige. Det er av og til klærne er av knall bra kvalitet, og andre ganger skuffer litt. Men det er bare å satse litt, og det er som sagt ikke så dyrt på siden. Det meste har jeg vært stor fornøyd med derfra! 

Romwe ♥ Samme med Romwe også, en av mine store favoritter. Dere vet jo at jeg har et fast samarbeid med både Shein, og Romwe. Veldig fornøyd med plaggene fra Romwe. Disse to sidene er egentlig litt like men ulike også. 

Junkyard ♥ Jeg virkelig digger Junkyard! Utrolig bra nettside, og akkurat nå har de 20% på aboslutt alt fra JUNKAYRD XX-XY. Hvor kult er ikke det!? De har så utrolig mye kult fra JUNKAYRD XX-XY. Frakten deres ligger på 49.- for de som lurer på det 😀 De har så mye klær for alle, og de har utrolig fine produkter! 

HER finner dere kampanjen.

HER finner den fargerike Fila t-skjorta / HER finner du solbrilleparet / HER finner du den hvite Fila toppen.

Zalando ♥ Jeg har ikke shoppet så utrolig mye på denne siden, men de gangene jeg har gjort det har jeg vært utrolig fornøyd alle gangene! Sist jeg shoppet der handlet jeg litt Calvin Klein undertøy, og pakken tok ikke så lang tid før den ankom postkassen. Det er også helt normale størrelser, og normale priser der.

Blivakker ♥ Her har jeg handlet mye! Jeg liker også best å shoppe sminken min her, siden de har absolutt null frakt! Elsker det med denne siden, og det er ikke så dyrt på Blivakker heller i følge meg. Blivakker har ikke absolutt alle merkene, men de har de aller fleste som jeg liker! De treffer midt i blinken.

Ebay ♥ HVEEEM HANDLER IKKE HER?! Hvert fall en gang i bland, og når man først starter blir man hektet. Det så biligt på denne siden at det blir moro. Det er ikke alt man kjøper her er like bra, men man kan jo alltids ende opp med et knall kjøp!

HER girlfriend pants / HER beige bomber / HER gul skinnjakke / HER adidas sko / HER adidas genser / HER beige genser / HER fila genser / HER beige-lilla kjole / HER grønn kjole.

Hva er dine favoritt nettsteder?

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg