ENDA EN SNAPCHAT!

I går hadde jeg en kjempe fin dag sammen med mange herlige venner, og jeg var i selskap til Madelen. Jeg startet dagen med å ha besøk av Ida til å ta noen bilder av hun, tar alltid profilbilder for venner nesten. Jeg sminket hun også, og hun ble kjempe pen som alltid! Senere på kvelden var det bare å få på seg en kjole, og ta turen over til Madelen for hun hadde nemlig bursdag i går. Hvis dere fulgte med på snappen Nordicjentene, som jeg anbefaler! Der fikk dere med dere hele dagen min i går.

KJOLE FRA: ENTEN ROMER ELLER SHEIN.

Nordicjentene er en snap for de jentene som er i Nordic screens som er nettverket som jeg er med i på Youtube. Der får dere vite mer om oss jenter i det nettverket, og følge med på dagene våre. Men hvert fall hadde jeg en utrolig bra kveld i selskap hos Madelen, og håper hun koste seg minst like mye som oss andre. Hun fortjener virkelig det for hun er en super herlig jente, og en av mine bestevenner. Det kom også en ny video på youtube kanalen min i går som er sammen med akkurat Madelen og Frida, dere finner HER. Etter selskapet overnattet jeg hos Frida, og vi sitter i senga enda. I kveld skal vi i bursdagsselskap til venninnen vår Emma. Gleder oss mye! ♥

blogges

STEDER DERE FINNER MEG:

♦ Instagram: @Theresesorenes

♦ Snapchat: Theresesblogg

♦ Facebook: /Theresesorenes

6 kommentarer
    1. Hei Therese!
      Du skal vite du er en utrolig flink blogger og du inspirer utrolig mange unge der ute (inkludert meg) til og begynne med både blogg og YouTube. Du må aldri stoppe og blogge for det er du fantastisk til, heller ikke med YouTube for det er du og fantastisk til. For og si det sånn jeg har 3 YT kanaler jeg ser på hver kveld før jeg legger meg og du er en av dem. Du skal vite det betyr utrolig mye og skrive dette. Det har og betydd utrolig mye og ha blitt inspirert av deg til og begynne med blogg og snart YouTube. Jeg kjenner deg ikke på ekte bare igjennom bloggen din du er en utrolig fantastisk person. Jeg setter virkelig pris om du faktisk leser denne kommentaren.
      Ha en fin kveld videre<3
      Forresten både sendt deg snap og dm på instgram hadde betydd so Much og chattet med deg

    2. Thelma Nyman: åå tusen takk Thelma! Du er virkelig herlig, og du er så søt! Tusen takk for en kjempe fin kommentar, det er virkelig så koselig av deg! Setter så mye pris på slike som deg <3

      klem <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg