DU LØY.

Du vet at bestevenninnen din er alltid på din side, dere forteller hverandre om alt. Dere skjuler ikke noe for hverandre, dere stoler 110% på hverandre. Uansett er dere der for hverandre. Men så støter du på at en så står deg utrolig nær lyver deg rett i ansiktet? Du vil kun det beste for den personen, og betyr ufattelig mye for deg. Nesten som du ikke klarer deg uten. Det som er vanskelig er å vite når du skal slutte å tilgi en person, når er det faktisk nok? Når har noen gjort nok, for å ikke fortjene tilgivelsen din. Er personen virkelig din bestevenn? 

Det å ha en følelse av du er “skuffa” over noen som du er utrolig glad i er ikke noe god følelse. Det å si i fra gang på gang, gjør også vondt. Du føler jo at du går til en person å sier at det den gjør ikke er bra nok. Men du vil kun det beste, du vil kun hjelpe. Det er som å snakke til ingenting. Her sitter jeg å forteller deg helt ærlig mine meninger, og min side av saken. Tårene renner nedover kinnet, klarer ikke å snakke. Jeg tror du gjør akkurat det samme, og noen dager senere finner jeg ut at en du løy til meg.

MEN FOLKENS. Jeg smiler, er glad slike ting skal ikke ta meg i bakken så lett! 

blogges

4 kommentarer
    1. Jeg skjønner virkelig hvordan du har det nå, å jeg føler det samme. Men jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre av meg akkurat nå for tiden..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg