VÆRT BORTREIST

Lenge siden sist, og de fleste av dere har vel vist hvor jeg har vært? Jeg har nemlig vært i Bergen hos min gode venninne Frida, og jeg har hatt tidenes tur nede i Bergen. Den byen er så utrolig fin, og fult av mange kjekke folk! Jeg og Frida fant på mye morsomt, og denne jente får bare frem et stort smil på munnen min. Det er alltid like godt å se hun igjen, og gleder meg allerede til neste gang som forhåpentligvis ikke blir så lenge til.

Når jeg var nede i Bergen hadde jeg faktisk et av mine aller første meetup uten om det som var i Tusenfryd i sommer. Dette gjorde jeg og Frida bare spontant på ferjen over til Bergen. Vi var også sammen med Andrine hele den dagen det var meetup dag, og andre venner av hun. Var mange på meetupet, og fikk tatt mange bilder med dere følgere. Utrolig koselig, og elsker å møte dere! Jeg har selvfølgelig vlogget hele turen, og den kommer nok om en ukes tid. 

Andrine, Frida og jeg var også på kino og den het Bridget Jones baby. Den var utrolig morsom, og absolutt hele salen lo som at det ristet i gulvet. Filmen ble også spennende etter hvert, og kan anbefale den veldig høyt. Den dagen var utrolig bra, og er så glad for at jeg fikk møtt Andrine igjen. Både Andrine og Frida betyr veldig mye for meg, og alltid like godt å se de igjen hver gang. De er to utrolig gode og herlige jenter. Før vi var på kino var vi på Dolly Dimples med flere, og spiste god pizza! Like etter der gikk vi på kinoen som jeg sa.

Jeg og Frida var også på Lagunen kjøpesenter den ene dagen, men vi ente egentlig opp i byen på grunn av ble litt kjedelig på Lagunen. Men vi finner alltid på noe gøy! Det er vel slik gode venner er, at uansett hvor mye de kjeder seg finner man alltids på noe morsomt sammen!

Men dere får egentlig bare glede dere til en vlog fra disse dagene jeg har vært borte, det var veldig mye som skjedde i løpet av de dagen og nå er jeg helt tappa for energi. Ønsker egentlig å bare sove, eller se på serie. Endelig kan jeg få sitt sesong 7 av The vampire diares. 

mine to♥

Sååå blogges, takk for alle som møtte opp på meetupet!

4 kommentarer
    1. Ææææææ! Kan ikke tro at du faktisk tok med begge bildene der jeg var med!😍😍 tuuuusen takk!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg