SLIKE BURDE DET VÆRE FLER AV

I går var jeg i Stavanger sammen med Rikke. Jeg møtte hun på kystbussen, og i det siste har jeg sett hun flere ganger. Jeg vet ikke om dere vet om at hun har en youtube kanalen men hvertfall så finner dere den HER. Det er alltid like koselig å se denne jenta igjen! Jeg drog til Stavanger på grunn av at jeg ønsket å treffe Celina Karine og Agnes Lovise siden de hadde meetup på Arkaden H&M. 

De var noen utrolig herlige personer, og slike som dem burde det være flere av! De er virkelig to utrolig gode forbilder! De gidde gode klemmer, og brukte god tid på hver og en som jeg tror alle i køen satt stor pris på! De er også veldig dyktige med det de driver med. Celina og Agnes er to store inspirasjoner til både blogg/youtube/sminke.

Når jeg allerede var i Stavanger så var det flere av dere følgere som kom bort til meg, og er så koselig å snakke med dere enn bare nettet. Det å gi klemmer til dere, se hvor fine dere er og ta bilde med dere er noe av det beste! Kjempe koselig når dere kommer bort, og mange som sier de ikke tørr å det er bare å komme bort, biter ikke! Jeg tar meg alltid tid, så lenge jeg ikke har døds dårlig tid.

Jeg hadde hvertfall en fin liten tur innom Stavanger, og i dag opprettet jeg faktisk en Facebook gruppe for dere! Da får vi et litt mer kommuniserende forhold, dere kan også komme med deres ideer. Dere må absolutt ikke være redde for å publisere noe i gruppen, for det er meningen at dere også skal kunne få være litt aktive. Dere finner Facebook gruppen HER. Gjerne bli medlem, om du har Facebook!

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg