EN TUR HOS FRISØREN

Holaa! Jeg er endelig hjemme, og er helt parkert i senga og er klar for en kveld med å se på serie å slappe helt av. Jeg har vært en tur hos frisøren, og ja er super fornøyd! Gjorde en liten endring med å farge det i “hodebunnen”, som en slags ombree. Den tok jeg et hakk mørkere enn min normale hårfarge, og hun blandet det med en annen farge også slik at det skulle bli en mer kald farge og ikke gul. Jeg fikk også klippet av noen cm fra håret, og gjett hva. Frisøren måtte sette seg på gulvet for å klare å klippe det, sier seg hvor langt det har blitt. Ble et veldig bra resultat syns jeg, og godt med en endring.

I dag hadde jeg også en prøve, og er herlig å være ferdig med å øve denne uka. Nå nærmer det seg også halloween, og skal få prøvet å poste en halloween sminke look til søndagen, hvis det er noen som er interesserte i det! Gjerne fortell om du er interessert i en slik video. I helga får jeg besøk av Milena, og noen andre venninner og vi skal kose oss med en slags halloween feiring.

Håper dere får en super kveld videre!

Uten blitz ser du overfor her.

Blogges

8 kommentarer

Siste innlegg