7 FAVORITTER – APPS

Det er utrolig mange som lurer på hvilke apper jeg bruker, og har lenge ønsket et slikt innlegg der jeg viser dere noen av mine store favoritter. Jeg bruker som alle andre Instgram, Snapchat og Facebook. Men jeg bruker også andre apper, og ikke bare de. Da får dere kanskje noen som dere ikke har testet ut før, og da anbefaler jeg dere å gjøre det! 

♥ Blogg.no 

♥ Brazilian butt trainer

♥ Tetriz

♥ Vsco

♥ Shazam

♥ Moldiv

♥ Sub count

Vil dere ha flere anbefalinger?

blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg