UKENS SPØRSMÅL #26

Hvor langt greier du å telle til på spansk?

Det aner jeg faktisk ikke, kan telle litt langt hvertfall.

Favoritt youtuber?

Det er Amalie Olsen for øyeblikket! Det endrer seg ofte, men jeg har mange favoritter. 

Favoritt serie?

Jeg holder på å se Gossip girl akkurat nå, men mine store favoritter er The vampire diares og Prison break.

Favoritt sminke produkt denne måneden?

Det er nok The mainzer sister, trioen til The Balm (highlighter).

Hva er din største drøm?

Min største drøm er nok av å leve av blogg og youtube på full tid, og kunne drive med dette uten om å ha en vanlig A4 jobb utenom. Altså det å drive med sosiale medier til jobb, og ha det til min fulle inntekt.

Har du bodd i Haugesund hele livet?

Jeg bor litt (15min) unna Haugesund, en liten kommune som heter Tysvær.

Hvis du skulle bare kjøpe klær på en butikk resten av livet, hvilket hadde det vært?<3

Det ville nok vært enten Urban, eller Bikbok! Mine to store favoritter, som jeg alltid må innom.

Skal du på den klasseturen til Polen og Tyskland i 10’ende klasse? Ja hvis du vet hva det er!? Isåfall har du tenkt til å dra og vil du?❤

Det skal jeg neste år, høsten 2017. Gleder meg utrolig mye, og vi har allerede begynt å planlegge! Det blir nok en kjempe minnerik tur, sammen med noen utrolig herlige venner!

HER, finner dere denne utrolig fine toppen fra Romwe!

Har du noen gang blitt lei av bloggen eller YouTube?

Det er til tider det kommer der jeg ikke har noe motivasjon, og egentlig bare har lyst å legge bort alt. Men det er kun til tider, og da pleier jeg som regel å få motivasjonen tilbake veldig raskt. Men jeg syns det skal være ok at jeg skal kunne ta 1-2 dager fri, om det er noe jeg trenger og heller komme sterkt tilbake igjen. Det er viktig, og at jeg ikke bare publiserer et meningsløst innlegg og kunne heller brukt tiden på å få tidenes motivasjon!

Har du noen gang vist foreldrene dine en vlogg eller et innlegg?

Det tror jeg nok at de har sett flere ganger, men jeg er ikke slik at jeg går til de å sier “åh, dere må se den nye vloggen min” eller “åh, dere må se det nye innlegget mitt”. Men jeg vet de er innom å sjekker inni mellom, men det skjønner jeg godt. De er tross alt mine foreldre.

Hva lurer dere på til neste ukens spørsmål?

blogges

8 kommentarer
    1. Hva synes du om når du får en kommentar som foreksempel instagram og de skriver f.eks “Du er så pen!” “Pena” “Å fyy du e så fin” tenker du noe over det eller synes du det er bare er hyggelig? Btw, ilu!♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg