NYTT KAMERA!

Heisann dere! Da har jeg endelig fått meg et mindre og mer kompakt kamera slik at jeg kan få oppdatere dere mer på både blogg og youtube. Jeg har lenge ønsket meg et ekstra kamera som er lettere å få med seg rundt, og ikke det svære hovedkamera mitt som jeg bruker mer her hjemme. Du blir lett sliten av å gå rundt å drasse på det hele tiden. 

Jeg bestilte meg nemlig dette, Olympus pen-7 på søndag eller mandag fra Siba.no siden absolutt alle butikker er utsolgt! Jeg er utrolig fornøyd med kjøpet, og gleder meg til å få begynne å bruke dette mer. Nå er det mer mulig for meg å vlogge også, det har vært mange problemer med kamera på mobilen og er ikke så god kvalitet. Det er jo en flekk på mobil linsen som har vært en plage. Kjenner jeg er skikkelig gira på å vlogge mer, og ta flere bilder til bloggen og kunne oppdatere dere. Jeg har også fått mye mer motivasjon nå i tillegg, gleder meg til mye videre!

Dette er i kamera, og det er super genialt! Du finner det hos de fleste kamera butikker slik som Japan photo, Siba, Expert osv. Det ligger på en pris rundt fem tusen, men jeg vil det er verdt det! Det som er genialt med at der WIFI, er at jeg kan oppdatere dere mer når jeg ute og ikke hjemme.

 

  • 16,1 megapiksler
  • Live MOS-sensor
  • 3″ selfie-skjerm og WiFi

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ser du frem til mer vlogger og slikt?

blogges

12 kommentarer

Siste innlegg