NY FAVORITT

inneholder annonselenker

HER, finner dere denne utrolig praktiske sminkebagen.

Jeg mottok denne utrolig praktiske sminkebagen fra Shein, som jeg bare måtte vise dere! Den har to store rom, den har også et sted der sminkekostene kan oppbevare seg. Den er perfekt å ha med seg til venninner eller om jeg skal noe, eller bare ha min hverdags sminke i den, for jeg har dårlig plass i sminkebordet mitt. Begynner å bli en del i skuffene mine. Jeg kan forresten lage en video der jeg viser dere min hverdags sminke om dere ønsker en slik video. Denne er også en perfekt julegave nå som det bare bli nærmere og nærmere jul, den er heller ikke så dyr så det er jo et pluss.

blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg