UKENS SPØRSMÅL #27

Tror du at du kommer til å holde på med blogg & youtube når du er voksen også?

Det er jeg veldig usikker på, for om blogg og youtube er noe som fortsatt folk følger med på og det er noe jeg enda liker så selvfølgelig. Jeg ønsker å drive på med dette så lenge jeg ønsker å holde på med dette. Men jeg er faktisk usikker på om blogg kommer til å være folk som leser i så lang tid fremover, siden jeg føler det er mer youtube som går fremover for tiden. Men det er nok noe som vi ser etter at tiden går. Jeg krysser fingrene for at både blogg og youtube er her livet ut.

Favoritt årstid?

Min favoritt årstid er nok sommer, hater vinteren. Jeg rett og slett hater vinteren, det eneste som er gøy med vinteren er juletiden. Resten av vinteren, er det bare kaldt og det er glatt. Jeg absolutt hater å fryse, og det er på den tiden jeg heller vil legge meg under dyna og bli der. Det er også den værste årstiden for oss bloggere.

Synes du det er flaut når vennene/familien din ser videoene dine på youtube?

Jeg syns ikke det er flaut, jeg legger de jo ut fordi at folk skal kunne se de. Syns egentlig bare det er koselig at de følger med på hva jeg driver med, for er det samme om jeg hadde blitt med på en fotball kamp? Tror ikke de hadde blitt flaue at jeg hadde vært med det.

Hva synes du om når du får en kommentar som foreksempel instagram og de skriver f.eks “Du er så pen!” “Pena” “Å fyy du e så fin” tenker du noe over det eller synes du det er bare er hyggelig? Btw, ilu!♥

Jeg tenker selvfølgelig over det, og ser hver eneste kommentar! Det er så koselig at noen av dere tar dere tiden til å kommentere på bildene mine, videoene mine, innleggene mine. Jeg setter utrolig stor pris på dere som faktisk tar dere litt tid til dere, og viser at dere liker det jeg gjør. Kommentarer får alltid motivasjonen litt høyere opp, og det er tross alt dere som gjør at jeg får lyst å blogge videre.

HER, finner dere denne utrolig fine jakken fra Shein. (annonse lenke).

Synes du det er artig å få tilsendt ting til deg i posten?

Hvis du tenker på sponsorer, syns jeg det er utrolig gøy! Jeg setter så utrolig stor pris på de som sender meg diverse pakker i posten. Jeg har også fått flere fanbrev, fanpost som det kalles. Det er så utrolig koselig! Dere er rett og slett herlige!

Er du med i Nordic Screens?

Jeg er med i Nordic Screens, det er altså det youtube nettverket jeg er med i. Det er så hyggelige personer i dette nettverket!

Hvordan fant du ut at du ville bli en blogger?

Jeg husker faktisk ikke, fordi det er så lenge siden og da var jeg tross alt så liten. Første bloggen jeg opprettet var nok når jeg var rundt 10-11 år og turte ikke å si i fra til mamma og pappa. Jeg husker jeg prøvde å skjule det så godt som mulig, og sa alltid i fra til søstrene mine “ikke si noe til mamma eller pappa”.

Hvis du kunne spist middag med en kjendis, vanlig person enten levende eller død, hvem ville det vært og hvorfor?

Hvis jeg kunne spist middag med hvem som helst hadde det nok blitt selveste Justin Bieber, tror nok ikke det er et så stort sjokk for de aller fleste. Jeg tror det hadde vært gøy å blitt kjent med han som person, for jeg syns selv at han virker veldig hyggelig!

Hvis du skulle ha levd på et sminkeprodukt, hvilket ville det vært og hvorfor?

Det ville nok vært Anastasia dipbrow på grunn av jeg syns det er bryna som gjør hele ansiktet, og føler meg helt naken uten! Jeg liker absolutt å ha bryna på plass. Jeg syns også at Anastasia sin dipbrow er et helt fantastisk produkt, som jeg kommer til å bruke så lenge jeg lever.

HVA LURER DU PÅ TIL NESTE GANG?

blogges

9 kommentarer

Siste innlegg