FØLER JEG IKKE LEVERER

Heiisann folkens, føler det bare blir lenger og lenger til dere hører fra meg hver eneste gang. Jeg tror motivasjonen min bare har forsvunnet i det blå, som jeg har snakket om på min snapchat i dag. Jeg har virkelig følt jeg har vært borte fra dere lenge, selvom jeg har blogget. Jeg føler ikke at jeg leverer like bra som før lenger. Tidligere da jeg hadde motivasjon hele tiden var dette det eneste jeg ønsket å gjøre. Jeg føler at jeg bare har blogget for dere, for å bare publisere noe uansett hva det har handlet om.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er ikke det at jeg ikke ønsker å blogger lenger er bare at jeg ikke finner noe å blogge om. Det frister seg ikke å sette seg ned å åpne macen, for å så skrive flere ord til dere. Det har egentlig vært det samme med youtube, jeg har ikke hatt lyst til å sette meg foran et kamera for å virke i et super humør. Jeg tror egentlig grunnen er at jeg ikke har vært i det beste humøret, vært trøtt på dagene, vært mye sammen med venner og gjort mye annet. Jeg håper at motivasjonen min kommer svevende på en sky tilbake til meg snart, og samme fristen kommer tilbake. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg sier ikke nå at jeg kommer til å ta pause helt enda, og hvis dette skjer sier jeg så klart tydelig i fra til dere, slik at dere vet at jeg kommer til å være borte. Jeg ønsker generelt å være mye mer aktiv, kunne publisere mer til dere og noe bra. Når jeg ikke føler jeg leverer noe som er bra, mister du rett å slett motivasjonen til å gjøre den tingen. Men jeg tror nok det fikser seg etter tid. Jeg skal gjøre alt jeg klarer for å publisere bedre, og mer fyldige innlegg og som er interessant å lese om. 

Gjerne kom med dine forslag til blogginnlegg, og tips til blogg ideer om du har! Hva liker du å lese om?

blogges

6 kommentarer
    1. Så kjipt at du føler det slik. Jeg elsker bloggen din og blir utrolig inspirert! Men, jeg liker godt å lese om tips av alle slag, personlige innlegg eller anbefalinger 🙂
      Jeg har ukens blogg konkurranse på bloggen, bli gjerne med hvis du vil!

    2. Elsker når du blogger! YOU GO GIRL! Alltid greit å ta en pause uansett. Det er ikke alltid motivasjonen er oppe hos meg heller☺Hihi! Og en hver person burde være klar over at ikke alle youtube eller bloggere kan oppdatere sosiale medier hver dag. Ikke alle har like mye motivasjon hver dag til å holde på med noe i det hele tatt. Og jeg er så enig i det du skrev å som du snakket om på Snapchat!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg