DEN VAR PERFEKT

HER (anonnselenke), finner dere kjolen.

Dette kan faktisk være en utrolig pen nyttårs kjole! HER, finner dere den.

Heisann dere, for en eller to uker siden var jeg i selskap til min kjære venninne Jeanett. Da hadde jeg på på meg min nye kjole fra Romwe, som jeg bare måtte vise dere, for ser dere hvor fin den er? Jeg eeelsker den, bortsett fra at det er en veldig stor V foran. Jeg liker best når de helst dekker foran, men av og til kan man gå over komfortsonen sin.

Men dere til noe helt annet! DET ER DESEMEBER I DAG, vi kan endelig starte å telle opp dagene til jul og jeg er så utrolig gira for jul nå. Jeg har faktisk allerede julestemning, og sist år fikk jeg ikke noe av det i det hele tatt. Jeg tror dette kan bli en super bra juletid, og jeg har faktisk allerede starta på gavene og har nesten alt i boks. Jeg elsker å handle inn julegaver, det er noe som det kjekkeste med jula. Jeg har også postet min aller første vlogmas, og dere finner den HER. Det vil komme en hver dag (det som er planen hvert fall), og kommer konkurranser på søndager som også vil komme på bloggen.

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg