KLARER IKKE Å STOPPE

HER, finner dere denne toppen fra Romwe! Som faktisk er min favoritt. 

Heisann dere. I dag har jeg vært senge liggende i hele dag, på grunn av at jeg har vært syk i hele dag. Håper virkelig formen er bedre til i morgen, for er skikkelig gira på å fortsette med vloggingen. Siden jeg ikke fikk vlogget noe som helst i dag, kommer det ingen vlog i morgen men håper det går bra siden jeg skal levere hver eneste dag fremover. Det som har skjedd i dag er at jeg har ligget i senga, og hatt et skikkelig maraton med Grey´s Anatomy som er en skikkelig bra serie som dere kan finne på Viaplay! Det er serien som jeg følger med på nå for tiden, og jeg er skikkelig hektet. Takk Ida for at du tipset meg!

Klarer virkelig ikke å stoppe å se. Det er helt forferdelig når du ligger på kvelden å ser på en serie du liker, også ser du bare en og en ny episode hele tiden. Du klarer altså ikke å stoppe, fordi det er så spennende. Men nå har jeg planer om å få unna gjort et par mails og andre ting som jeg kan gjøre uten at jeg må reise meg for det er virkelig noe jeg ikke har energi for. Husk å meld dere på giveawayen med Bangerhead HER.

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg