GIVEAWAY ♥ LUKE 2/3

sponset produkter

Dere det er tredje søndag i advent, og det vil si enda en ny giveaway! Jeg er skikkelig gira på denne, for i denne konkurransen kan dere vinne flere av mine nye favoritter! Jeg digger absolutt alle disse produktene som du kan finne på Bangerhead. Jeg syns det er så gøy å holde slike konkurranser for dere, og håper så mange av dere ønsker å delta. Sist søndags konkruranse er vinneren allerede trukket. Men dere som ikke vant, ta det med ro dere har mulighet å vinne på denne og den neste. Jeg vil bare si at jeg trekker vinneren på fredag som kommer, og vinneren får mailen på enten fredag eller lørdag så husk å sjekk mailen deres. Hvis vinneren ikke svarer innen tre dager, blir en ny vinner trukket. 

HER, komme dere til videoen.

REGLER FOR Å DELTA:

  1. Abonnere på youtube kanalen min, fordi dette er en giveaway for mine følgere og blir en slags julegave fra meg til den som vinner! HER, finner dere kanalen min. 
  2. Du må følge både @Bangerhead (http://bit.ly/2dNYy3s), og meg @Theresesorenes (http://bit.ly/2gOcokj) på instagram.
  3. Til slutt må du legge igjen en kommentar nede i kommentarfeltet der du skriver at alle disse reglene er fulgt (jeg sjekker), husk å legge igjen mailen din + instagramnavn. (kontaktinformasjon)

Håper så mange av dere ønsker å delta!

blogges

27 kommentarer

Siste innlegg