UKENS SPØRSMÅL #29

Bli norges største youtuber vs. Bli norges største blogger?

Det er et alt for vanskelig spørsmål, fordi både blogg og youtube kommer på lik linje. Det er noe jeg ikke klarer å velge mellom. For hvis jeg hadde sluttet å blogge, hadde jeg savnet det og hvis jeg hadde sluttet med youtube hadde jeg savnet det minst like mye som blogg.

Hvor høy er du?

Jeg tror nok jeg er 1.58cm 😉 Jepp, jeg er ikke like høy som andre tror for jeg er ganske lav i forhold til andre på min alder.

Hvilke karakterer får du i matte?

Jeg ligger vel som regel mellom 2-4 i matte, men matte er det faget som jeg syns er vanskeligst. Det er absolutt ikke noe jeg mestrer på skolen, og er det faget jeg ikke kan for dra på skolen.

Hva liker du egentlig best med oss som leser bloggen din, og som følger deg andre steder?

Det at dere er så aktive rundt om på mine sosiale medier, dere viser at dere er der og svarer alltid når jeg spør dere om ting. For det å få respons på tingene jeg poster betyr virkelig utrolig mye! Det er noe jeg virkelig liker godt med mine følgere. Jeg syns det er veldig viktig å kunne ta i mot både kritikk og hva dere syns jeg gjør bra.

Skal du på Justin Bieber konserten i Stavanger?

Jepp, det skal jeg! Det er noe jeg ser skikkelig frem til i sommer! Det er fortsatt billetter til salgs for dere som ønsker å se selveste Bieber live.

Hva slags produkter bruker du på håret ditt?

Jeg bruker egentlig ikke noe spesielt i håret mitt uten om varmebeskyttende, og tørr shampoo når det trengs.

Favoritt sminke produkt?

Det er som alltid Anastasia dipbrow i fargen Chocolate.

Liker du best lillejulaften eller bursdag?

Da må jeg nok si bursdag! 

Hva ønsker du deg mest til jul?

I år ønsker jeg meg en ny seng aller mest, og flere små ting som sminke, klær, undertøy diverse andre ting.

HER, finner dere link til kjolen. Den er rett å slett nydelig! (annonselenke)

Kan du ha en christmas tag der vi fans stiller deg spørsmål?

Det kan jeg nok kanskje få tid til, spørs litt hva jeg får tid til før jul. Det er nok en video som må bli gjort snart isåfall, siden det nærmer seg jul.

Hva får deg i julestemning?

Snø, julepynt, julesanger, julemat, julekaker og mange andre ting! 

Går du på sport eller noe lignende?

Jeg går ikke på noe sport, det eneste jeg driver med på fritida er blogg og youtube. Men det er greit nok for meg siden det tar såpass mye tid, og jeg legger så mye tid i det.

Når skal du til Bergen igjen?

Jeg tror nok ikke det blir før etter jul igjen. Skulle egentlig tenkt meg en tur før også, men det har jeg nok ikke tid til.

Hva ønsker du å bli uten om youtube, blogg osv?

Da ønsker jeg å bli frisør, og makeup artist.

Hva lurer dere på til neste ukens spørsmål? Husk å add meg på Snapchat: Theresesblogg, spør ofte om spørsmål fra dere der.

blogges
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg