GIVEAWAY ♥ LUKE 3/3

Produktene er sponset av Bangerhead.no

Heisann dere, det er søndag og det er på tide med den siste konkurransen i disse lukene mine. Jeg har virkelig stor koset meg med å dele ut disse premiene til dere, og gleder meg minst like mye til å dele ut den siste. Jeg er virkelig så takknemlig for at Bangerhead ble med på noe slik i år, og gidde en mulighet for meg til å gi noe til noen av dere nå i jula. Det er faktisk mindre enn en uke igjen til jul, og jeg ser virkelig så mye frem til jula i år! Jeg er virkelig en jule elsker. Men jeg håper dere ønsker å delta på denne konkurransen, så må jeg bare si tusen takk til alle som har deltatt og vist interesse for konkurransene mine! Dere gjør det mulig for å gjøre noe slikt neste år også.

HER, kommer dere til videoen.

REGLER FOR Å DELTA:

  1. Abonnere på youtube kanalen min, fordi dette er en giveaway for mine følgere og blir en slags julegave fra meg til den som vinner! HER, finner dere kanalen min. 
  2. Du må følge både @Bangerhead (http://bit.ly/2dNYy3s), og meg @Theresesorenes (http://bit.ly/2gOcokj) på instagram.
  3. Til slutt må du legge igjen en kommentar nede i kommentarfeltet der du skriver at alle disse reglene er fulgt (jeg sjekker), husk å legge igjen mailen din + instagramnavn. (kontaktinformasjon)

Håper så mange av dere ønsker å delta!

blogges

52 kommentarer

Siste innlegg