UKENS SPØRSMÅL #30

 Hvor mange søsken har du?

Jeg har to store søstre, en lillesøster og en store bror.

Kan du være live på Youtube en gang?

Jeg har kanskje planer om å ha en livestream på facebook gruppen min en gang hvis det er av interesse. HER, kommer dere til gruppen.

Kan du lage en julegave video?

Det er jeg enda usikker på, men jeg tror nok ikke jeg kommer til å lage det i år. Jeg viste dere meste parten av gavene i den aller siste vloggen min. Dere må gjerne sjekke den ut om dere ikke har gjort det.

Hva er din favoritt bok?

Jeg leser aldri bøker og det har aldri vært av interesse, men jeg har planer om å skaffe meg boka til Sophie Elise. Det er første gangen jeg faktisk har hatt lyst å skaffe meg en bok.

Har du noen gang vurdert å lage en vlogkanal?

Det er faktisk noe jeg aldri har vurdert før, men kanskje når jeg flytter ut for meg selv og har mitt “eget” liv kan det være av interesse. Nå går jeg også på skole, bor sammen med familien min og da kan det være en del stressende å ha en vlogkanal. Jeg tror nok det kun hadde vært en ting som hadde funket en liten stund og til slutt hadde det ikke funket.

Har du noen nyttårs fortsetter?

Det har jeg absolutt! Jeg har alltid det til det nye året, og jeg kan dele de med dere når det nye året kommer men det er ikke alltid like lett å holde disse forsettene alltid. De har aldri blitt fulgt opp helt de andre årene.

Hva hater du ved deg selv?

Det er aldri noe jeg tenker over, eller grubler etter. Jeg tenker heller på den positive siden og tenker på de gode sidene av meg selv. Det er aldri bra å tenke eller lete etter ting å pirke på.

Kjole fra Carli babel sin kolleksjon, og sko fra Nelly.

Syns du bloggen din og Youtube kanalen din har vokst mye siden starten av året?

Det syns jeg så klart! Der jeg har vokst mest vil jeg nok si er Instagram, for når jeg startet med dette året hadde jeg mellom 2.5 tusen følgere nå nærmer jeg med 30 tusen følgere og det er ganske mange. Jeg må bare si tusen takk til alle som følger meg, leser bloggen min eller ser på Youtube kanalen min. Dere betyr absolutt alt og er så takknemlig for dere.

Hva syns klassekameratene dine om at du driver med både blogg og Youtube?

Det vet jeg faktisk ikke, kanskje jeg burde spør de om det. Jeg tenker aldri over om hva andre har i tankene om at jeg driver på med dette, for jeg hadde jo ikke stoppet å drive med dette uansett hva de tenker om det. Så hva andre tenker har ikke noe for meg å si, jeg elsker dette og ingen kan stoppe den tanken.

Favoritt film for øyeblikket?

Det er faktisk en film som jeg så sammen med Ida i går kveld som heter Safe haven.

Vil du ha hund eller et annet kjæledyr når du flytter ut for deg selv? Isåfall hvilken rase.

Da vil jeg nok ha en Pomeranian som vi har nå hjemme, og kanskje flere også.

Hva lurer du på til neste gang?

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg