ER DET INNANFOR?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

HER, finner dere genseren (annonselenke)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

eyy, jeg håper virkelig dere har en fantastisk ferie til nå og koser dere masse! Jeg ønsker virkelig ikke at denne ferien skal ta slutt. Jeg har det så gøy og godt sammen med venner, familie og er herlig å kunne sove akkurat når jeg ønsker. Jeg har faktisk snudd døgnrytmen min helt på halv åtte, og må nok få fikset den til skolen starte ellers kommer jeg til å være helt drept når jeg må stå opp klokken 07.00 om morgenen. Hør her da dere, i går våknet jeg halv fem på ettermiddagen (sovnet fem på kvelden), i dag våknet jeg klokken tre på ettermiddagen og la meg samme tid. Nattmenneske? jepp.

Jeg har sagt hver dag denne uken for jeg legger meg “nå Therese, skal du stå opp tidlig for å få gjort mye blogg og youtube arbeid”. Men om det skjer er en annen ting. I dag har jeg faktisk vært i badehallen og sist gang jeg var der frivillig var kanskje for to år siden? Ida og jeg gikk sammen ned bare fordi jeg hadde så ufattelig lyst. Det var helt ok, men husker godt at det var ukas høydepunkt å gå i badehallen før. Men man vokser fra ting eller hva?

Men dere, er det innanfor å poste innlegg klokken 00.11 eller?

blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg